26 Temmuz 2011 Salı

KULLANILAN MALZEMELER

 Malzemeler tercihe göre farklılık gösterebilir.Bunlar benim kullandığım malzemeler.Ben şeffaf tutkal kullanıyorum.Altıgen kasnağımın bir köşesi 17 çividen oluşuyor.Altı kenarın toplamında 1 er cm. aralıklarla yerleştirilmiş 102 çivi var.İplik olarak çok kalın olmayan simli kordenet iplikleri tercih ediyorum veya farklı markaların 9 kat iplikleri zevk ve tercihe göre seçilebilir.%100 polyester iplik kullanmanızı önermem.Eğer boncuklar yapıştırma yapılacaksa polyester iplikte tutunma az oluyor.
Boncukların çeşidine göre yapıştırma veya dikme yapıyorum.Dikme yöntemi tavsiye ettiğim ve en çok yaptığım modeldir.Çünkü yapıştırma boncuk kopabilirken,dikme yapılan boncuk hiç bir şekilde kopmuyor.Dikme metodunu ilerleyen zamanlarda anlatacağım.



.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder